کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی انجام شد 

  • کد خبر: ۲۱۸۸۷۵
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی انجام شد 
رییس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان انجام شده است.  

به گزارش شهرآرانیوز، محمدسعید ولی‌زاده امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار شهرآرا نیوز  افزود: بازدید های نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری توسط ۱۰ بازرس انجام شده است.  

رییس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایت‌های دریافتی اظهار کرد: از تعداد ۳۷ شکایت دریافتی از سامانه رسیدگی به شکایت‌های ستاد مرکزی خدمات سفر کشور (۰۹۶۲۹) تعداد ۱۵ شکایت پیگیری و رسیدگی شده و ۲۲ شکایت نیز در حال بررسی است.  

او ادامه داد: هم‌چنین در این بازده زمانی شکایت‌های دریافتی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ۲۱ مورد بوده که بیشتر آن در زمینه رزرواسیون و پرواز بوده و به همه این شکایت‌ها در محل ستاد رسیدگی و حل و فصل شده است.  

هم‌چنین جواد میبدی‌ نیک مسوول دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۵۱۹ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان داریم که از این تعداد ۴۵۳ مورد در مشهد و ۶۶ مورد در دیگر شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.  

وی با اشاره به تشدید بازدیدهای گروهی با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی اظهار کرد: از دفاتر غیر مجاز بدون پروانه در اطراف حرم مطهر رضوی روزانه بازدید می شود و مراحل برخورد با این واحدهای متخلف در حال طی شدن است.  

میبدی‌نیک تصریح کرد: اسامی تمامی دفاتر معتبر و دارای پروانه فعالیت در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به آدرس www.razavichto.ir قرار دارد که زائران و مسافران محترم حریم ملک پاسبان رضوی می‌توانند برای اطمینان از دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی به این آدرس مراجعه کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->